کد خبر:2386
پ
paper-hade-islam-m2

مرزها و حدها در جهان اسلام

انجمن غرب میانه که نامش با عبارت مطالعات خاور میانه و اسلام ادامه می یابد (MAMEIS) با همکاری گروه تاریخ دانشگاه ایالتی ایندیانا در امریکا، کنفرانس سالانه خود را در روز ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۲ برگزار خواهد کرد.

میراث مکتوب- انجمن غرب میانه که نامش با عبارت مطالعات خاور میانه و اسلام ادامه می یابد (The Midwest Association for Middle East and Islamic Studies) یا MAMEIS با همکاری گروه تاریخ دانشگاه ایالتی ایندیانا در امریکا، کنفرانس سالانه خود را در روز ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۲خورشیدی برابر با ششم آوریل سال ۲۰۱۳ برگزار خواهد کرد و بدین مناسبت از علاقه مندان به شرکت در آن کنفرانس، درخواست کرده است که خلاصه مقاله خود را در یک صفحه تا روز یازدهم آذرماه ۱۳۹۱برابر با اول دسامبر سال ۲۰۱۲ به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.
گردانندگان این کنفرانس امیدوارند پژوهش های تازه و ارزشمند محققان و دانشمندانی را که در زمینه خاورمیانه و مطالعات اسلامی فعالیت می کنند، دریافت دارند. نویسندگان مقالات باید توجه داشته باشند که تأکید کنفرانس سال آینده این انجمن بر موضوع ” مرزها و حدها در جهان اسلام ” خواهد بود. برای هریک از سخنرانانی که مقاله شان پذیرفته شود، پنجاه دقیقه وقت در نظر گرفته شده است که زمان پرسش و پاسخ را نیز در بر می گیرد. MAMEIS یک سازمان غیر انتفاعی ست که با هدف گرد هم آوردن محققان علاقه مند به مطالعات خاورمیانه و اسلام در دانشگاه ایالتی ایندیانای امریکا دائر شده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به این سایت مراجعه فرمایید.

مطلب ارسالی از حسن لاهوتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612