کد خبر:34213
پ
n00346919-b-2

شماره دوم مجله «آفاق اشراق»

شماره دوم مجله آفاق اشراق با مقالاتی در عرفان نظری، ادب فارسی، زبان و ادب و فلسفه در عمل به سردبیری حسن اسدی تبریزی منتشر شد.

میراث مکتوب- شماره دوم مجله آفاق اشراق با مقالاتی در عرفان نظری، ادب فارسی، زبان و ادب و فلسفه در عمل به سردبیری حسن اسدی تبریزی منتشر شد.

«شرح احوال و معرفی آثار موید جندی»  از محمد سوری، «تحلیل انگیزه ها و عوامل روانی عطار از سرودن اشعار» از مهدی محبتی، «حیات ۹۰۰ ساله قصیده مرآت الصفای خاقانی» از سید رضا باقریان موحد و «زندگی در شعر: اولین غزل حافظ» از جولی اسکات میثمی با ترجمه مهدی رحیم پور از مقالات منتشر شده در شماره دوم مجله آفاق اشراق هستند.

«پروین اعتصامی، شاعری صادق و یک روی» در گفت و گو با اصغر دادبه، «ریشه شناسی یکی از نام­های دریاچه ارومیه: کبودان» از علی اشرف صادقی، «استاد انوری و فرهنگ سخن» از رحمان مشتاق مهر، «نسخه­ای نو یافته از ترجمه تاریخ یمینی» از حسین دوستی، «زندگی­ای که می­توانی نجات بدهی» از پیتر سینگر با ترجمه کیوان شعبانی مقدم از دیگر مقالات و مطالب شماره دوم آفاق اشراق هستند.

مجله آفاق اشراق، دو فصلنامه میان رشته ای فلسفه و ادبیات است که به مدیر مسئولی و سردبیری حسن اسدی تبریزی منتشر می شود و از طریق سایت aeshragh.ir ، سایت فیدیبو و پایگاه مجلات تخصصی نور در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612