کد خبر:28629
پ
۶۷۸۹-۲

شماره جدید دوماهنامه «جهان کتاب»

شماره جدید دو ماهنامه جهان کتاب با گزارش‌ها و بخش‌های مختلف همچون تازه‌های بازار کتاب، تاریخ ویرایش در ایران منتشر شد.

میراث مکتوب- شماره جدید دوماهنامه جهان کتاب با گزارش‌ها و بخش‌های مختلف همچون تازه‌های بازار کتاب، تاریخ ویرایش در ایران منتشر شد.

شماره‌های ۳۹۶ و ۳۹۷ ماهنامه جهان کتاب که دربرگیرنده مطالب آذر تا اسفند ۱۴۰۱ این‌نشریه هستند، به‌تازگی در قالب یک‌شماره منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده‌اند. نشریه کتاب، ارزیابی شتابزده نویسنده عاصی، نمایه کتاب، دیکتاتور کتابخوان و زمستان ادبیات ازجمله مطالب این‌ شماره از مجله مذکور هستند.

از دیگر بخش‌های این شماره می‌توان به گزارش‌های مختلف و معرفی شعر و داستان اشاره کرد که با عناوین از دزداب تا زاهدان، راه افتادیم به سمت ایران، دوبیتی، سوز دل، آه درون است، شعر جنگ به روایتی دیگر، میراث ماندگار اورول، اصطلاح نامه پزشکی سنتی ایران و آینه‌ای پیشاوری فلک افلاک منتشر شده‌اند.

در بخش دیگری از این شماره هم مطالبی با عناوین تاریخ ویرایش ایران، کتاب صوتی هم ویرایش می‌خواهد، انواع ویرایش متن و ویرایش ادبی روسی به چاپ رسیده‌اند.

ممیز و تصویرسازی‌های کتاب هفته، از سنایی غزنوی تا اقبال لاهوری، پدرسالار مدرنیست‌ها، کتاب‌های آنلاین، هزار و یک داستان، تازه‌های بازار کتاب و نگاهی به درگذشتگان هم دیگر مطالب شماره پاییزی و زمستانی «جهان کتاب» پیش از بهار ۱۴۰۲ هستند.

این‌مجله با ۱۰۰ صفحه و قیمت ۹۵ هزار تومان منتشر شده است.

 

دوماهنامه جهان کتاب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612