کد خبر:39436
پ
مسعود عرفانیان

گام‌های مهم در راه شناساندن تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران

مسعود عرفانیان: مؤسسهٔ پژوهشی میراث مکتوب در طول عمر پُربار سی‌سالهٔ خود گام‌های مهم و مثبتی در راه شناساندن تاریخ، فرهنگ و تمدن میهن عزیزمان برداشته است.

میراث مکتوب- مؤسسهٔ پژوهشی میراث مکتوب سی‌ساله شد. این مؤسسه وزین در طول عمر پُربار سی‌سالهٔ خود، با چاپ و انتشار تصحیحاتی از نسخ و متون کهن و یا چاپ نسخه‌برگردان‌هایی از این نسخ، در کنار چاپ سه نشریهٔ “گزارش میراث”، “آینه میراث” و “میراث علمی اسلام و ایران” گام‌های مهم و مثبتی در راه شناساندن تاریخ، فرهنگ و تمدن میهن عزیزمان برداشته است.

در کنار این‌ها توجه به میراث مشترک سرزمین‌های حوزهٔ فرهنگ و‌ تمدن ایران در آسیای میانه و قفقاز از دیگر دغدغه‌های این مؤسسه بوده است که کاری است ارزنده در تحکیم پایه‌های هویت ملی خودمان.

سی‌سالگی مؤسسهٔ پژوهشی میراث مکتوب را به دوست عزیز و گرامی جناب آقای دکتر اکبر ایرانی مدیر دلسوز، کاردان و کارآزموده و ایران‌دوست مؤسسه و دیگر همکاران دانشورشان تبریک گفته و برایشان پیشرفت روزافزون آرزو می‌کنم.

 

مسعود عرفانیان
پژوهشگر تاریخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612