کد خبر:17902
پ
D986D8B3D8AE20D8AED8B7DB8C_9

همايش «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» برگزار می‌شود

رئیس گروه حفاظت و نگهداری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از برگزاری همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» خبر داد.

میراث مکتوب- صدیقه احمدی فصیح رییس گروه حفاظت و نگهداری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از برگزاری همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» خبر داد و گفت: یکی از رسالت های اصلی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حفظ و نگهداری ميراث مستند و مکتوب اس. برهمین اساس و طبق برنامه ریزی انجام شده این همایش ملی همزمان با روز اسناد ملی برگزار خواهد شد. 

دبير اجرایی این همايش ملی افزود: همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» به همت گروه مطالعه و تحقیقات حفاظت و نگهداری پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و كتابخانه ملی ايران و با همکاری انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی برگزار می شود.

احمدی فصیح افزود: علاقه مندان به حضور در این همایش می توانند چکیده مقاله های خود را تا تاریخ 25 اسفندماه سال جاری به آدرس پست الکترونیکی: ahmadifa_se@yahoo.com ارسال کنند.

وی یادآور شد: مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود و در فصلنامه علمی و پژوهشی نیز به چاپ خواهد رسید.  

رییس گروه حفاظت و نگهداری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خاطرنشان کرد: منابع میراث مستند و مکتوب شامل اسناد كاغذی، اسناد پوستی، اسناد پارچه ای و غیره و همچنین منابع ديداری و شنيداری مانند عكس، فيلم، نگاتيو، نوارهای صوتی و ويدئويی می شود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612