کد خبر:39711
پ
۱۳۳۹۱۶۶

فراخوان فصلنامه «پژوهش‌های ادب غنایی»

فصلنامه «پژوهش‌های ادب غنایی» به عنوان نشریه‌ای علمی- تخصصی، آماده دریافت مقالات علمی و اصیل در تمام زمینه‌های مرتبط با ادبیات غنایی ایران است.

میراث مکتوب- پژوهش در ادب غنایی از وسیع‌ترین حوزه‌های ادبیات فارسی، امری ضروری است که منجر به آشنایی با میراث فرهنگی ایران و اشاعه آن خواهد شد. در این میان، آنچه که پیش از پژوهش در حوزه ادب غنایی اهمیت دارد، ایجاد عرصه‌ای مناسب برای انتشار و به اشتراک‌گذاری این پژوهش‌هاست.

فصلنامه علمی- تخصصی «پژوهش‌های ادب غنایی» در راستای ایجاد زمینه‌ای مناسب برای انتشار پژوهش‌های مرتبط با ادب غنایی ایران شکل گرفته است. این نشریه دانشجویی، با اخذ مجوز از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان، آماده دریافت مقالات علمی و اصیل استادان، دانشجویان و پژوهشگران در تمام زمینه‌های مرتبط با ادبیات غنایی ایران است.

محورهای موضوعی فصلنامه علمی- تخصصی «پژوهش های ادب غنایی» شامل بوطیقای ادبیات غنایی، تاریخچه و تحولات ادبیات غنایی، جریان‌ها و شاهکارهای ادبیات غنایی، گونه‌های (ساختاری و محتوایی) ادبیات غنایی، ادبیات غنایی و دیگر انواع ادبی، ادبیات غنایی و ادبیات جهان، ادبیات غنایی و ادبیات عامه، ادبیات غنایی و مکتب‌های ادبی، ادبیات غنایی و نظریه‌های ادبی، ادبیات غنایی و مطالعات بینارشته‌ای، ادبیات غنایی و مطالعات تطبیقی، ادبیات غنایی و مطالعات داستانی، ادبیات غنایی و مطالعات زیبایی‌شناسی، ادبیات غنایی و مطالعات سبک‌شناسی، ادبیات غنایی و مطالعات دستوری و زبانی، ادبیات غنایی و نسخه‌پژوهی و تصحیح متن، ادبیات غنایی و حوزه‌های هنری (موسیقی، خوشنویسی، نقاشی و…)، ادبیات غنایی و ادبیات معاصر، ادبیات غنایی و ادبیات کودک و نوجوان، ادبیات غنایی و ادبیات پایداری، ادبیات غنایی و ادبیات دفاع مقدس، ادبیات غنایی و ادبیات آیینی، ادبیات غنایی و ادبیات اقلیمی و بومی و محلی، ادبیات غنایی و مطالعات زنان و ادبیات غنایی و نقد و بازنگری سرفصل‌ها و درس‌نامه‌هاست.

مقالات در دو نسخه الکترونیکی و چاپی انتشار می‌یابد و گواهی چاپ مقالات از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان صادر می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت شیوه‌نامه و ارسال مقاله می‌توانند با رایانامه نشریه به نشانی http://Jlyricalli.ui@gmail.com در ارتباط باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612