کد خبر:2629
پ
SafineShams-m

سفینهٔ شمس حاجی

سفینۀ شمس حاجی یکی از سفینه‏های مهمی است که تا به حال منتشر نشده بود و به همت میلاد عظیمی، منتشر شد. در ادامه نگاهی می‏اندازیم به نسخۀ منتشرۀ این سفینه.

میراث مکتوب- سفینۀ شمس حاجی یکی از سفینه‏‌های مهمی است که تا به حال منتشر نشده بود و به همت میلاد عظیمی، منتشر شد. در ادامه نگاهی می‏اندازیم به نسخۀ منتشرۀ این سفینه.
در ابتدا فهرست شعرای موجود و مصراع اول شعرشان آمده و در ادامه، ۱۰۳صفحه مقدمه و ۱۰۵ صفحه پیوست بر این کتاب نوشته،که هر دو سودمند است و از نوع توضیح واضحات و تکرار مکررات نیست. عموماً حاوی مطالب تازه و حاصل کار دقیق در این زمینه است. به عنوان نمونه در مقدمه، بخشی که به بررسی ساختار جنگ‏ها و… پرداخته‏، حاوی اطلاعاتی سودمند و درجۀ اول در این حوزه است.
مقالۀ « درباره چاپ کتاب « سفینۀ شمس حاجـی» » نوشتۀ محمدرضا ضیاء؛ از مجموعه مقالات گزارش میراث – ویژه نقد متون است که به زودی فایل نهایی آن روی سایت قرار خواهد گرفت.

برای بهره گیری از مقاله کامل روی «دریافت فایل» کلیک کنید.


دریافت فایل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612