کد خبر:2164
پ
ketabkhonemajles-Copy

برگزاری دوره های آموزشی سندشناسی در کتابخانه مجلس

ثبت نام دوره جدید کلاس‌های آموزشی مرکز اسناد کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

میراث مکتوب – ثبت نام دوره جدید کلاس‌های آموزشی مرکز اسناد کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
به گفته دکتر علی ططری، مدیر مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی یکی از برنامه‌های مهمی که مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی برای سال ۹۱ پیش بینی کرده است برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی سند شناسی، سندپژوهی و روخوانی سند است. در راستای‌ سیاست ‌های جدید مرکز اسناد در سال جاری که برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی و توانایی کارشناسان این مرکز صورت می ‌گیرد، دوره جدید کلاس ‌ها با محوریت «سندشناسی و سند خوانی» برگزار می‌گردد.
ططری افزود: این دوره از کلاس‌ ها با مدرسی آقای محسن روستایی در نیمه دوم شهریور ماه در بیست ساعت دایر خواهد بود و علاقه مندان برای ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۱۲۵۵۱۵ تماس بگیرند.
وی اظهار امیدواری کرد که به زودی سامانه ثبت نام در سایت کتابخانه راه اندازی شود و علاقه مندان بتوانند از طریق اینترنتی ثبت نام کنند، ولی در حال حاضر می‌توانند از طریق تلفن ذکر شده ثبت نام کنند.
مدیر مرکز اسناد کتابخانه مجلس در انتها از تدوین آیین‌ نامه جدید برای واحد آموزشی اسناد خبر داد و گفت: به زودی آیین نامه‌ای در مرکز اسناد کتابخانه مجلس برای واحد آموزش تدوین خواهد شد که تمام مباحثی چون، ثبت نام، آموزش، کیفیت آموزش، مدرسین و غیره براساس این آیین‌ نامه خواهد بود.
گفتنی است اولین دوره این کلاسها با عنوان «آشنایی با مبانی روخوانی سند و فهرست‌نویسی قباله‌ها و اسناد شرعی» به مدرسی امید رضایی با استقبال علاقه مندان روبرو و با موفقیت برگزار شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612