کد خبر:1895
پ
linkm

بخش دستنویس‌‌های اسلامی کتابخانه دانشگاه لیپزیگ

بخش دستنویس‌های اسلامی کتابخانه دانشگاه لیپزیگ ( Islamische Handschriften niversitatsbibliothek Leipzig ) یکی از مجموعه‌های ارزشمند از دستنویس‌های دوره اسلامی در اروپا است.

میراث مکتوب – بخش دستنویس‌‌های اسلامی کتابخانه دانشگاه لیپزیگ ( Islamische Handschriften niversitatsbibliothek Leipzig ) یکی از مجموعه‌های ارزشمند از دستنویس‌های دوره اسلامی در اروپا است.
بخش اندکی از دستنویس ‌های این مجموعه بصورت دیجیتالی تصویربرداری شده و به این نشانی در دسترس هستند.
البته در میان نمونه‌هایی که در نشانی پیش‌گفته درج شده، در حال حاضر شماری صرفاً شامل مشخّصات نسخه‌ها است و تصویر آن‌ها گویا فعلاً قابل دسترسی نیست. بیش‌تر نسخه‌هایی که قابل دسترسی هستند عمدتاً در بخش مرتبط با پیش‌نشانی ( Ms. Or. ) دیده می‌شوند.
پس از انتخاب هرکدام از گروه‌های دستنویس‌ها (با توجّه به پیش‌نشانی‌ها) فهرستی از نسخه‌های دیجیتالی شده گشوده خواهد شد که شامل شماره و نام نسخه‌ها است. با انتخاب هرکدام از آن‌ها، وارد صفحه جدیدی خواهیم شد که تصویر نسخه را در دسترس قرار می‌دهد و می‌توان آن را مشاهده کرد.

برای دیدن بخش دستنویس های اسلامی کتابخانه دانشگاه لیپزیک اینجا کلیک کنید

معرفی سایت از علی صفری آق قلعه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612