کد خبر:3887
پ
Log-gozaresh-m.

بارگذاری مقالات ۵۳ شماره «گزارش میراث» بر روی وبگاه

مقالات ۵۳ شماره دوماهنامۀ تخصصی گزارش میراث و ۲ شماره ضمائم این نشریه به تفکیک بر روی وبگاه مرکز پژوهشی میراث مکتوب قرار گرفت.

میراث مکتوب – مقالات ۵۳ شماره دوماهنامۀ تخصصی گزارش میراث (دوماهنامه تخصصی اطلاع‌رسانی در حوزه نقد و تصحیح متون، نسخه شناسی و ایران شناسی) و ۲ شماره ضمائم این نشریه به تفکیک بر روی وبگاه مرکز پژوهشی میراث مکتوب قرار گرفت.
علاقه مندان و پژوهشگران از این پس می توانند با مراجعه به آرشیو گزارش میراث و کلیک بر روی مطلب مورد نظر خود، مقالات شماره های مجلات ۱ تا ۵۳ این نشریه را مطالعه کنند.
این امکان پیش از این برای نشریۀ آینه میراث فراهم شده بود و ۵۰ شماره دوفصلنامه آینه میراث بر روی سایت قرار گرفته بود تا کاربران با مراجعه به آرشیو آینه میراث از این مقالات بهره مند شوند.
یادآور می شود دوفصلنامۀ آینه میراث از شماره ۵۱ با رتبه علمی – پژوهشی به چاپ می رسد.
لازم بذکر است که به زودی ضمیمه های آینۀ میراث و ویژه نامه های آن روی سایت میراث مکتوب برای پژوهشگران و علاقه مندان قابل دسترسی خواهد بود.

…………………………………………………

نظر کاربر: محمد مهیار
شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ – ۱۸:۳۰
مریزاد دستی که مر خستگان را دوای دل و داروی جان فرستد کار کارستان و شایسته ای بسامان دادید. ما را از بسیاری دردسرها و وقت‌کشی‌های جان‌کاه و جست‌و‌جو‌های بی‌سرانجام رهایی دادید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612