کد خبر:14944
پ
WhatsApp20Image202020-10-0720at2015.09.01

وبینار «رونمایی و معرفی خسرو و شیرین نظامی» برگزار می‌شود

یکصد و سی و ششمین نشست مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در قالب وبینار و با موضوع «رونمایی و معرفی خسرو و شیرین نظامی» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، یکصد و سی و ششمین نشست از سلسله نشست‌های این مؤسسه، با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی، در قالب وبینار و با موضوع «رونمایی و معرفی خسرو و شیرین نظامی» برگزار می‌شود.

در این وبینار هلنا شین دشتگل با موضوع «مجالس مصور نسخۀ خسرو و شیرین کتابخانۀ جان رایلندز» و شیوا میهن با موضوع «اظهر تبریزی و کتابخانۀ سلطنتی بایسنغر سلطان» سخن خواهند گفت و مدیریت این جلسه نیز به عهدۀ نوشاد رکنی خواهد بود.

مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب نسخۀ هنری مصوّری از «خسرو و شیرین نظامی» به خط اظهر تبریزی (سدۀ نهم هجری) را به‌صورت نفیس به چاپ رسانده است. این اثر به صورت نسخه برگردان از دستنویسPersian Ms . 6  کتابخانۀ جان رایلندز منچستر انگلستان با مقدمۀ شیوا میهن چاپ شده است.

وبینار «رونمایی و معرفی نسخۀ هنری مصور خسرو و شیرین نظامی» چاپ شده از سوی مؤسسه میراث مکتوب، ساعت 18:15 روز دوشنبه 21 مهرماه 1399 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند در ساعتِ جلسه با کلیک روی لینکِ زیر، به این وبینار وارد شوند.

http://sbu.ac.ir/webinar

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612