کد خبر:22227
پ
IMG_4478[1]

هفتاد و نهمین محفل ماهانه میراث مکتوب

امروز چهارشنبه، 4 اسفندماه 1400، پس از وقفه‌ای دوساله، هفتاد و نهمین محفل ماهانه و دوستانۀ مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، امروز چهارشنبه، 4 اسفندماه 1400، پس از وقفه‌ای دوساله، هفتاد و نهمین محفل ماهانه و دوستانۀ مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، موسوم به شوق دیدار، با حضور جمعی از اساتید و دوستداران فرهنگ ایران‌زمین، در سالن کتابخانۀ این مؤسسه برگزار شد.

در این جلسه دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مؤسسۀ میراث مکتوب، پس از خوشامدگویی به حاضران، با اشاره به برگزاری نشست‌های ماهانه پس از دو سال، به لطف و با حضور دکتر مجدالدین کیوانی، از گسترش فعالیت‌های مؤسسه در فضای مجازی و برگزاری نشست‌های متعدد از طریق این فضا سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که نشست‌های ماهانه در سال آینده با تفصیل و توسعه بیشتر برگزار شود و نشست‌های علمی نیز به شکل حضوری و مجازی ادامه پیدا کند.

در بخش دیگری از این نشست که با حضور علی صلح‌جو برگزار شد، دکتر کیوانی از سجایا و ویژگی‌های ایشان و اهمیت کار ویراستاری سخن گفت و لوح تقدیری به پاس خدمات استاد صلح‌جو از سوی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب به ایشان اهدا شد.

در ادامه جلسه برخی حاضران به بیان مطالبی پرداختند و از آن جمله محمدحسن ابریشمی، پژوهشگر حوزۀ تاریخ کشاورزی، به معرفی کتاب خود با عنوان «رستنی‌ها و پدیده‌های نباتی در تاریخ طبری» که به تازگی از سوی مرکز نشر دانشگاهی به چاپ رسیده است، پرداخت.






























ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612