کد خبر:31972
پ
۱۶۸۸۸۸۱۸۹۱-IMG_9868

نمایش نسخه‌های خطی مربوط به امام علی (ع) در کتابخانه و موزه ملی ملک

با گشایش نمایشگاه آثار تاریخی و نسخه‌های خطی مرتبط با امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام در کتابخانه و موزه ملی ملک، علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

میراث مکتوب- با گشایش نمایشگاه آثار تاریخی و نسخه‌های خطی مرتبط با امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام در کتابخانه و موزه ملی ملک، علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

در این نمایشگاه آثار و نسخه‌های گوناگون همچون «نهج‌البلاغه و مشرع الفصاحه»، «جواهر سلیمانی»، «شمایل حضرت امیر علیه‌السلام»، «دعای صباح» و «مناجات‌نامه حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام» به نمایش درآمده است. این نمایشگاه به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برپا شده است.

برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانید از روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ساعت ۱۶ به کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» مراجعه کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612