کد خبر:30083
پ
UNTITL~1-2346

دورۀ آموزشی «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران»

دوره آموزشی «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» با حضور ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

میراث مکتوب- کتابخانه و موزه ملی ملک، دوره آموزشی مطالعات ایران‌شناسی با رویکرد «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» را با حضور ابوالعلا سودآور برگزار می‌کند.

این دوره آموزشی در پنج جلسه (دوشنبه‌ها هر دو هفته یک‌بار) از یکم خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ در ساختمان این گنجینه برگزار خواهد شد.

ابوالعلا سودآور، پژوهشگر حوزه هنرهای ایرانی و اسلامی، از ۱۳۶۱ تاکنون عضو کمیته هنرهای اسلامی موزه متروپولیتن و از ۱۳۷۵ تاکنون عضو کمیته مجموعه‌سازی در موزه‌های دانشگاه هاروارد بوده است. او در برگزاری نمایشگاه‌های هنرهای اسلامی و ایرانی در کشورهای گوناگون فعالیت و نقش داشته است. از ابوالعلا سودآور تاکنون کتاب‌های «فره ایزدی»، «هنر درباری ایران»، «دربار ایلخانان» و «بازشناسی استادان هنر در قرن نهم هجری» منتشر شده است.

حضور در این دوره آموزشی، با نام‌نویسی، رایگان است. دوستداران فرهنگ و هنر به ویژه دانشجویان و هنرجویان برای شرکت و نام‌نویسی در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره‌های تلفن ۶۶۷۲۶۶۱۳-۰۲۱ و ۶۶۷۲۶۶۵۳-۰۲۱ (داخلی ۱۴۲) تماس بگیرند. شرکت‌کنندگان در پایان این دوره آموزشی، گواهی شرکت دریافت خواهند کرد.

 

درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612