کد خبر:30084
پ
IMG_20230511_121416_564-731×1024-2

رونمایی از «یادنامۀ فردوسی»

مراسم رونمایی از کتاب «یادنامۀ فردوسی» به کوشش علی دهباشی به همت موسسۀ فرهنگی ادبی پالیز فرهنگ و فرزانگی و مجلۀ بخارا در شهر کاشان برگزار می‌شود.

میراث مکتوب- مراسم رونمایی از کتاب «یادنامۀ فردوسی» به کوشش علی دهباشی به همت موسسۀ فرهنگی ادبی پالیز فرهنگ و فرزانگی و مجلۀ بخارا در شهر کاشان برگزار می‌شود.

در این مراسم که در عصر پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن مهرگان فرهنگسرای مهر کاشان برگزار خواهد شد، مصطفی ملکیان، محمد راستگو، نیما ظاهری و علی دهباشی درباره‌ی این کتاب و اهمیت شاهنامه و فردوسی سخنرانی خواهند کرد. همچنین در این برنامه، احمدرضا جعفری‌فرد تارنوازی خواهد کرد و فرهمند و فرهدخت فرزانگان داستان ضحاک را نقالی خواهند کرد. نرگس حمزه‌ای، دبیر برگزاری این نشست است‌‌.

کتاب «یادنامه‌ی فردوسی» که به کوشش علی دهباشی منتشر شده است، متشکل است از مجموعه مقالاتی از مهم‌ترین پژوهشگران زبان و ادبیات فارسی درباره‌ی زندگی و زمانه‌ی فردوسی، بررسی وجوه مختلف و قابلیت‌ها و امتیازهای حماسه‌ی بزرگ حکیم توس.

این برنامه، پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن مهرگان فرهنگسرای مهر شهر کاشان برگزار خواهد شد.

 

رونمایی از یادنامه فردوسی

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612