کد خبر:29171
پ
۶۵۴۳

جشنواره ملی «آیین سخن» تا ۲۵ اردیبهشت اثر می‌پذیرد

دومین جشنواره ملی «آیین سخن» تا ۲۵ اردیبهشت امسال پذیرای آثار همه مردم با موضوع پاسداشت زبان فارسی است.

میراث مکتوب- دومین جشنواره ملی «آیین سخن» تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ امسال پذیرای آثار همه مردم با موضوع پاسداشت زبان فارسی است.

علاوه بر اهالی رادیو و برنامه‌سازان این رسانه گرم و فرهنگی، شنوندگان رادیو و مردم هم می‌توانند آثار خود را به این جشنواره با موضوع پاسداشت زبان، ادب و خط فارسی ارسال کنند.

یدالله گودرزی دبیر این جشنواره اعلام کرد: تاکنون در چهار بخش اعلامی بیش از چهارصد اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است، این آثار بیشتر در بخش برنامه‌های رادیویی و بخش مردمی بوده است و در بخش‌های ویژه و فضای مجازی آثار کمترند که پیش‌بینی می‌شود هر چه به تاریخ نهایی نزدیک شویم آثار بیشتری به جشنواره برسد.

دبیر جشنواره ملی «آیین سخن» افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات سالانه طبیعی است که هنوز برنامه‌سازان و شرکت‌کنندگان فرصت برای ساخت و ارسال برنامه‌هایشان نداشته باشند ضمن اینکه با توجه به تجربه ما در برگزاری جشنواره‌ها، معمولاً روند ارسال آثار در روزهای پایانی شدت می‌گیرد، باید بگویم که استقبال از جشنواره «آیین سخن» تاکنون بسیار مقبول بوده و پیش‌بینی رقابتی فرهنگی و نفس‌گیر می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره کارزاری فرهنگی است برای همه علاقه‌مندان به فرهنگ و ادبیات فارسی، فرهنگ و ادبیاتی که از قله‌های جهانی است و مایه افتخار هر ایرانی. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کنم که در این عرصه، ذوق ورزی و هنرآفرینی کنند و آثار خود را در «بخش رادیویی، بخش ویژه، بخش مردمی و بخش فضای مجازی و رادیو نما» از طریق وبگاه رادیو ایران (http://int.seda.ir/aeeinesokhan) تا ۲۵ اردیبهشت ارسال کنند.

شایان ذکر است آثار برگزیده در مراسمی معرفی و تقدیر خواهند شد.

منبع: روابط عمومی جشنواره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612