کد خبر:10299
پ
nasheran

تجلیل از مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در مراسم قدردانی از «پیشکسوتان نشر و قلم»

در پنجمین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مراسم تجلیل و قدردانی از چهار تن از پیشکسوتان حوزۀ نشر و قلم در سرای اهل قلم سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد .

میراث مکتوب – در پنجمین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مراسم تجلیل و قدردانی از چهار تن از پیشکسوتان حوزۀ نشر و قلم در سرای اهل قلم سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد .

در مراسم ویژه ای که در سرای اهل قلم کمیتۀ علمی و فرهنگی سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، از زنده یاد توران میرهادی بنیانگذار شورای کتاب کودک و زنده یاد اسماعیل فصیح نویسندۀ فقید و همچنین اکبر ایرانی پژوهشگر و مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب و عبدالحسین آذرنگ پیشکسوت دانش ویراستاری تجلیل و قدردانی شد.

در این آیین ویژه سخنرانان در نکوداشت زنده یاد توران میرهادی و اسماعیل فصیح مطالبی ارائه کردند و خدمات آنها را به فرهنگ کشور و حوزه نشر و قلم یادآور شدند.

بر اساس این گزارش، اکبر ایرانی استاد و پژوهشگر حوزه نشر و قلم نیز درباره احیاء نسخ خطی و آثار تمدنی کشورمان مطالبی بیان کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت هایی که در این حوزه انجام شده گفت: مهم آن است که توجه نسل جدید به این حوزه دو چندان شده واین راه ادامه دارد و باید به تمدن عظیمی که داریم افتخار کنیم.

در این آیین یحیی دهقانی مدیر کمیته علمی و فرهنگی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اهدا لوح سپاس و هدیه از این پیشکسوتان حوزه نشر و قلم تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612