کد خبر:3334
پ
malek-m-1

برگزاری نشست ایران‌شناسی در قزاقستان

نشست «ایران شناسی در قزاقستان» با حضور دکتر غالیه قمبر بکووا و دکتر محسن جعفری مذهب ۱۲ تیرماه سال جاری در مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می شود.

میراث مکتوب – نشست «ایران شناسی در قزاقستان» با حضور دکتر غالیه قمبر بیکووا و دکتر محسن جعفری مذهب ۱۲ تیرماه سال جاری در مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می شود.
دکتر غالیه قمبربیکووا (غالیه دختر قمبر بیک) دارای مدرک دکترای ادبیات فارسی و مدرس زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه آستانه قزاقستان است. او در سالهای اخیر تحقیقات بسیاری را بر روی منابع فارسی در قزاقستان انجام داده است. دکتر قمبربکووا در سال ۸۹ نیز به ایران سفر کرده است و موضوع سخنرانی وی در کتابخانه و موزه ملک به وضعیت پژوهش ادبیات فارسی در قزاقستان اختصاص دارد.
در این نشست همچنین درباره روابط و تاریخچۀ فرهنگ مشترک میان ایران و قزاقستان بحث و بررسی خواهد شد.
نشست ایران شناسی در قزاقستان روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی تهران، خیابان امام خمینی، خیابان ملل متحد (باغ ملی)، برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612