کد خبر:13519
پ
3259603

اعلام فراخوان نخستین دورۀ جایزۀ علمی دکتر آئینه‌وند

نخستین دورۀ جایزۀ علمی دوسالانۀ دکتر صادق آئینه‌وند با موضوع رساله‌های دورۀ دکتری تاریخ برگزار می‌شود.

میراث مکتوب- نخستین دورۀ جایزۀ علمی دوسالانۀ دکتر صادق آئینه‌وند با موضوع رساله‌های دورۀ دکتری تاریخ برگزار می‌شود.

انجمن ایرانی تاریخ، کتابخانۀ دکتر صادق آئینه‌وند و گروه تاریخ دانشگاه تربیت مدرس به منظور پاسداشت خدمات استاد دکتر صادق آئینه‌وند، حمایت از رشته تاریخ و تشویق پژوهشگران جوان در حوزۀ علوم تاریخی، نخستین دورۀ جایزۀ علمی دوسالانۀ دکتر صادق آئینه‌وند را با موضوع رساله‌های دورۀ دکتری تاریخ برگزار می‌کند.

شرایط آثار:

کلیۀ رساله‌های دکتری در حوزۀ مطالعات تاریخ ایران، تاریخ اسلام، تاریخ تشیع و مطالعات بین رشته‌ای در حوزۀ تاریخ که از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور دفاع شده‌اند، می‌توانند در این رقابت شرکت نمایند.

رساله‌هایی برای بررسی پذیرش می‌شوند که با درجه بسیارخوب و بالاتر (نمره ۱۸ و بالاتر) دفاع شده باشند و تا زمان ارسال به دبیرخانه به صورت کتاب چاپ و منتشر نشده باشند.

نحوه ارسال آثار:

متقاضیان موظف هستند یک نسخه از رسالۀ خود منضم به صورتجلسۀ دفاع را به شکل PDF از طریق نشانی ایمیل aeenevandprize@gmail.com  ارسال نمایند. در صورتی که رسالۀ ارسالی از سوی شورای علمی واجد شرایط اولیه برای داوری شناخته شد، برای داوری ارسال می‌شود.

مهلت ارسال آثار حداکثر تا پایان آبان‌ماه سال جاری خواهد بود.

شیوه تقدیر از آثار برگزیده:

از رسالۀ برگزیده در مراسمی همزمان با سالگرد رحلت مرحوم دکتر صادق آئینه‌وند، در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، با اهداء تندیس، لوح تقدیر و جایزۀ نقدی تقدیر خواهد شد و به انتشار اثر برگزیده در قالب کتاب نیز کمک می‌شود.

در صورتی که اثر دیگری از سوی شورای علمی شایستۀ تقدیر شناخته شود، از اثر مزبور با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

آدرس دبیرخانه: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل‌احمد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکدۀ علوم انسانی، طبقۀ سوم، کتابخانۀ دکتر آئینه‌وند. تلفن: ۸۲۸۸۳۶۵۹

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612