کد خبر:3407
پ
farakhan-m

اعلام فراخوان سیزدهمین آیین بزرگداشت حامیان نسخ خطی

فراخوان سیزدهمین آیین بزرگداشت حامیان نسخ خطی از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

میراث مکتوب – فراخوان سیزدهمین آیین بزرگداشت حامیان نسخ خطی از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.
بنا بر این فراخوان، پژوهشگران، اساتید، دانشجویان، سازمان ها و مراکز تحقیقاتی می توانند یک نسخه از آثار پژوهشی خود را در حوزۀ نسخه های خطی در قالب کتاب، پایان نامه، مقاله، فهرست، نقد و تصحیح متون که در سال ۱۳۹۱ چاپ و منتشر شده است، به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
حفاظت و نگهداری نسخ خطی، فهرست‌ نگاری نسخ خطی صحافی، مرمت، آسیب ‌شناسی نسخ خطی، اهدای نسخ خطی به کتابخانه‌ها، تصحیح و تحقیق نسخ خطی، تحقیق در عرصه‌های مربوط به (نسخه ‌شناسی، نسخه‌ پردازی، شیوه تصحیح، ترجمه نسخ خطی)، مجلات تخصصی در حوزه نسخ خطی ، مقالات نقد و معرفی متون و نسخه‌شناسی، انتشار نسخ خطی تصحیح شده، پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه تصحیح متون و نسخه شناسی و … و تولیدات رادیویی و تلویزیون و پیشکسوتان محورهای سیزدهمین آیین بزرگداشت حامیان نسخ خطی است.
علاقه مندان برای شرکت در سیزدهمین آئین بزرگداشت حامیان نسخ خطی می توانند آثار خود را تا پایان شهریور به دبیرخانه این همایش واقع در تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، سازمان اسناد وکتابخانه ملی ایران، اداره کل کتابهای خطی و نادر ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612