کد خبر:7346
پ
IMG_9239

آثار میراث مکتوب به سرعت و با کیفیت در دسترس علاقمندان قرار می گیرد

مرکز پژوهشی میراث مکتوب با تهیه دستگاه های چاپ دیجیتال، اقدام به چاپ آثارش کرده است.

میراث مکتوب – مرکز پژوهشی میراث مکتوب با تهیه دستگاه های چاپ دیجیتال،  اقدام به چاپ آثارش کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز پژوهشی میراث مکتوب، دستگاه­های تهیه شده شامل دستگاه جلد شومیز و جلد سخت، چاپ رنگی، چاپ سیاه و سفید، چسب گرم، دستگاه برش و سلفون کش می باشد. دانشجویان و علاقه مندان می توانند از این پس کتاب های درخواستی خود را به آسان ترین و سریع ترین روش یعنی «چاپ بر اساس سفارش» تهیه کنند.

این دستگاه در هر ساعت 5160 برگ چاپ می کند یعنی معادل 8 جلد 800 صفحه ای.کتاب ضیاء شهاب (عربی- فارسی) به تصحیح جویا جهانبخش، حسن عاطفی و عباس بهنیا نخستین کتابی است که  در 1030 صفحه با جلد شومیز توسط این دستگاه روز چهارشنبه 25 شهریور چاپ و صحافی شد.

یادآور می شود که بخش انتشارات این مرکز کلیۀ سفارشات چاپ و صحافی محققان و مراکز علمی و انتشاراتی  را با تعرفه ای مناسب قبول می کند.  

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و چاپ کتاب های درخواستی خود می توانند با شمارۀ 66957944 و نشانی الکترونیک chapdigitalmiras@gmail.com  (order@mirasmaktoob.ir) تماس حاصل نمایند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612