کد خبر:5060
پ
jalise2-2

مجید غلامی جلیسه معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی خانه کتاب شد

مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب در حکمی، مجید غلامی جلیسه را به ‌عنوان «معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی» خانه کتاب منصوب کرد

میراث مکتوب – مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب در حکمی، مجید غلامی جلیسه را به ‌عنوان «معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی» خانه کتاب منصوب کرد.

متن حکم نجفعلی میرزایی، مدیرعامل موسسه خانه بدین شرح است:
برادر گرامی و پژوهشگر عزیز
جناب آقای مجید غلامی جلیسه
با سلام و احترام
با عنایت به سوابق علمی موفق شما در عرصه کتاب‌شناسی و کتاب‌پژوهی و سالیان متمادی همکاری با گروه‌های علمی خانه کتاب و نظر به توانمندی‌های شما در عرصه مدیریت پژوهشی، جنابعالی را به «معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی» خانه کتاب منصوب می‌کنم.

ضمن تقدیر و تشکر از برادر عزیز جناب آقای علی اوجبی که سالیانی منشأ خدمات ارزشمند فراوانی در خانه کتاب بودند با توجه به توسعه فعالیت‌های معاونت و گسترش آن به حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، امیدوارم در چارچوب ضوابط و قوانین خانه کتاب و در همکاری با دیگر بخش‌ها برای اعتلای کتاب اسلامی و ایرانی و در راستای تحقق به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب تمام کوشش خود را به کار بگیرید.

یادآور می‌شود غلامی جلیسه متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته حوزه علمیه اصفهان و قم در سطوح مقدمات، سطوح و خارج فقه است،‌ پژوهشگر و کتابشناس مرکز احیاء نسخ خطی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قم‌، پژوهشگر کتابخانه محقق طباطبایی در قم،‌ عضو هیأت اجرائی کنگره بین‌المللی علامه شرف‌الدین،‌ سردبیر ویژه‌نامه شرافت دین،‌ سردبیر ویژه‌نامه کتابخانه دیجیتال نسخ خطی پیام بهارستان،‌ مشاور علمی ویژه‌نامه کتب چاپ سنگی مجله کتاب ماه کلیات،‌ پژوهشگر نسخ خطی پژوهشگاه عالی تاریخ ایران در فرانسه و … از جمله فعالیت‌های وی در سال‌های اخیر است.

مرکز پژوهشی میراث مکتوب انتصاب مجید غلامی جلیسه را به این پژوهشگر گرانقدر تبریک می‌گوید و برای وی آرزوی موفقیت دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612