کد خبر:2458
پ
danesh108-m

دسترسی به مقالات ۲۰ شماره فصلنامۀ دانش مهیا شد

اولین شماره فصلنامه دانش – نشریه مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان- در بهار سال ۱۳۶۴ خورشیدی منتشر گردید. با انتشار این فصلنامه، مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان ارتباط ادبی میان محققان و استادان زبان فارسی را در حوزه های مختلف فراهم کرد.

میراث مکتوب- به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی میراث مکتوب، اولین شماره فصلنامه دانش – نشریه مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان- در بهار سال ۱۳۶۴ خورشیدی منتشر گردید. با انتشار این فصلنامه، مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان ارتباط ادبی میان محققان و استادان زبان فارسی را در حوزه های مختلف فراهم کرد.
با توجه به اینکه دسترسی به منابع و مقالات علمی برای استادان، پژوهشگران و علاقمندان حوزه علوم انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان آرشیو الکترونیکی این نشریه را فعال نموده و امکان بهره برداری از ۲۰ شماره اخیر خود را به صورت آزمایشی در آرشیو مجله به آدرس http://thedanesh.com فراهم آورده است.
فصلنامه دانش، اولین مجله پژوهشی زبان فارسی خارج از کشور می باشد که موفق به اخذ رتبه علمی از کشور پاکستان شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612