کد خبر:37009
پ
3468386

یادگار نمای فرهنگی از ایرج افشار

کتاب «این دفتر بی معنی: یادگار نمای فرهنگی از ایرج افشار» به کوشش بهرام کوشیار و آرش افشار از سوی نشر سخن به بازار کتاب آمد.

میراث مکتوب- کتاب «این دفتر بی معنی: یادگار نمای فرهنگی از ایرج افشار» به کوشش بهرام کوشیار و آرش افشار از سوی نشر سخن به بازار کتاب آمد.

این دفتر بی‌معنی خاطرات ایرج افشار از کودکی تا اواخر عمر است که خود مجال نهایی کردن آن را نیافت. چون وجه فعالیت‌های افشار در زندگی، فرهنگی بود طبعاً بیشتر مطالب این کتاب را همین نوع مباحث تشکیل می‌دهد، اگرچه خالی از بعضی مطالب شخصی نیست.

ایران‌شناسی و زبان فارسی، برخی کنگره‌ها و مجامع بین‌المللی و داخلی در همین حوزه، شرق‌شناسان، ادبا و فضلای ایران، نشر کتاب، مجله گردانی و کتابخانه و کتابداری موضوعات بعضی از فصل‌های این کتاب است. همچنین یادداشت‌های روزانۀ افشار از سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ نیز در بخش دوم کتاب آورده شده است.

کتاب «این دفتر بی معنی: یادگار نمای فرهنگی از ایرج افشار» به کوشش بهرام کوشیار و آرش افشار با ۷۰۳ صفحه و بهای ۹۵۰ هزار تومان از سوی نشر سخن به بازار کتاب آمد.

این دفتر بی معنی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612