کد خبر:37162
پ
62837863

کلاس‌هایی برای متون کهن و نقد شعر و داستان

محمدرضا سرشار، یاسین حجازی و سیدوحید سمنانی در جلسات هفتگی خانه کتاب و ادبیات ایران به آموزش نقد ادبیات داستانی،‌ خوانش متون کهن و نقد شعر می‌پردازند.

میراث مکتوب- جلسات هفتگی «عناصر داستانی؛ عضلاتی ستبر در اندام تاریخ بیهقی»، «آشنایی با نقد ادبیات داستانی» و محفل «شعر سرو» از اول دی تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به مدت ۱۲ جلسه در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران به صورت رایگان برگزار می‌شوند.

جلسات هفتگی «عناصر داستانی؛ عضلاتی ستبر در اندام تاریخ بیهقی» شنبه‌ها ساعت ۱۶ با تدریس یاسین حجازی، «آشنایی با نقد ادبیات داستانی» دوشنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس محمدرضا سرشار و محفل «شعر سرو» سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۷ با تدریس دکتر سیدوحید سمنانی برگزار می‌شود.

ادب‌جویان با عضویت در پایگاه نقد داستان به ‌نشانی naghdedastan.ir و پایگاه نقد شعر به ‌نشانی naghdesher.ir و تکمیل برگه ثبت‌نام مندرج در این پایگاه ها می‌توانند برای حضور در این جلسات هفتگی ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی ۸۰۸ تماس بگیرند.

در پایان این دوره‌ها به ادب‌جویانی که به صورت منظم در این جلسات هفتگی حضور داشته‌اند با تائید استاد گواهی‌نامه داده می‌شود.

این جلسات هفتگی در روز و ساعت تعیین شده در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین فلسطین و شهید برادران مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای یک برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612