کد خبر:7243
پ
jamaavee

نقد و بررسی کتاب جوامع علم موسیقی شفا

چهل و نهمین نشست خانه نقد کتاب به «جوامع علم موسیقی از کتاب شفا» اختصاص دارد. این کتاب در سرای اهل قلم نقد و بررسی خواهد شد.

میراث مکتوب – چهل و نهمین نشست خانه نقد کتاب به «جوامع علم موسیقی از کتاب شفا» اختصاص دارد. این کتاب در سرای اهل قلم نقد و بررسی خواهد شد.

این نشست با حضور و سخنرانی سیدعبدالله انوار، مصحح و مترجم کتاب «جوامع علم موسیقی از کتاب شفا» و سیدعبدالرضا موسوی طبری، علیرضا میرعلی‌نقی و بابک خضرایی برپا خواهد شد.

دایرة‌المعارف شفا در زمینه فلسفه و علوم طبیعی شامل قسمت‌های الهیات، ریاضیات،‌ طبیعیات و منطق است که بر اساس تقسیم‌بندی بوعلی‌سینا ریاضیات آن مشتمل بر چهاربخش اصول هندسه، علم حساب، جوامع علم موسیقی و علم هیئت است. این بنیاد از مدیران و مسئولان فرهنگی درخواست می‌کند در راستای گسترش حکمت سینوی بودجه لازم برای انتشار دیگر قسمت‌های شفا فراهم کنند.

نقد و بررسی کتاب جوامع علم موسیقی شفا چهارشنبه (11 شهریور) از ساعت 17 در سرای اهل قلم به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصر، پلاک 2، طبقه همکف برگزار می‌شود.

درباره این کتاب اینجا را کلیک کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612