کد خبر:17006
پ
1629617695-34

نشست «تأملی بر انواع رابطه پزشکی و فلسفه»

کتابخانه و موزه ملی ملک، نشست «تأملی بر انواع رابطه پزشکی و فلسفه» را با سخنرانی حمیدرضا نمازی برگزار می‌کند.

میراث مکتوب- نشست «تأملی بر انواع رابطه پزشکی و فلسفه» با سخنرانی حمیدرضا نمازی، پژوهشگر اخلاق پزشکی و رییس موزه تاریخ علوم پزشکی ایران، برگزار می‌شود.

نشست «تأملی بر انواع رابطه پزشکی و فلسفه» با سخنرانی حمیدرضا نمازی، پژوهشگر اخلاق پزشکی و رییس موزه تاریخ علوم پزشکی ایران، نخستین نشست از مجموعه برنامه‌های علمی- پژوهشی یادواره «میراث طبیبان» در کتابخانه و موزه ملی ملک به شمار می‌آید.

این نشست به شیوه زنده و مجازی در روز دوشنبه یکم شهریور 1400 از ساعت 12:30 از صفحه رسمی اینستاگرام موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «malek_museum_library» پخش خواهد شد.

کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه یادواره «میراث طبیبان» را با مجموعه‌ای از نشست‌های علمی- پژوهشی، نمایشگاه‌های مجازی، معرفی نسخه‌های خطی، اسناد تاریخی و واقفان کتاب‌ها و آثار تاریخی، در نکوداشت و گرامی‌داشت ابن سینا و زکریای رازی، دو دانشمند و پزشک بزرگ ایرانی، از یکم تا دهم شهریور ۱۴۰۰ خورشیدی برگزار می‌کند. این نشست‌ها به شیوه مجازی و زنده از صفحه رسمی اینستاگرام موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک پخش خواهد شد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612