کد خبر:3878
پ
nahar-m-1

مقالات تمامی شماره‌های «گزارش میراث» بر روی سایت قرار گرفت

یازدهمین دیدار دوستانه پژوهشگران و صاحب نظران به صرف ناهار (آبگوشت) امروز ۲۷ شهریور در مرکز پژوهشی میراث مکتوب برگزار شد

میراث مکتوب – یازدهمین دیدار دوستانه پژوهشگران و صاحب نظران به صرف ناهار (آبگوشت) امروز ۲۷ شهریور در مرکز پژوهشی میراث مکتوب برگزار شد.
دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب در این نشست با تشکر از همراهی دوستان مرکز و دوستداران میراث مکتوب که چراغ این محافل به برکت وجودشان روشن است، به تازه‌ترین فعالیت ها و اخباری که در مرکز پژوهشی میراث مکتوب اتفاق افتاده است، اشاره کرد و گفت: مرکز پژوهشی میراث مکتوب تمامی شماره های گزارش میراث به تفکیک مقاله را برای استفاده پژوهشگران و علاقه مندان بر روی سایت این مرکز قرار داده است. این امکان پیش از این برای نشریۀ آینه میراث فراهم شده بود که خوشبختانه امروز برای گزارش میراث نیز مهیا شده است.
دکتر ایرانی همچنین از تفاهم نامه ای که میان این مرکز با دانشگاه گیلان صورت گرفته است، سخن گفت و خبر از برگزاری همایش بزرگداشت کوشیار گیلانی را با همکاری این دانشگاه در اسفند ماه امسال با حضور تعدادی میهمان خارجی داد.
مدیرعامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب افزود: در ماه های اخیر تلاش هایی شده است تا با مشارکت اشخاص مختلف در زمینۀ چاپ متون ارزشمند کهن، محکم تر از گذشته قدم برداریم.
در نشست یازدهم مرکز پژوهشی میراث مکتوب همچنین دکتر مهدی محقق، دکتر مجدالدین کیوانی و علی موجانی در خصوص سفرهای علمی خود به خارج از ایران و شرکت شان در همایش‌های بین المللی برای حاضران سخن گفتند. دکتر کیوانی گزارشی کوتاه از همایش «شعر و سیاست» که در دانشگاه لایدن هلند برگزار شده بود، و سیدعلی موجانی از نتایج سفرش در خصوص تصویر برداری از نسخ خطی ماوراءالنهر، گزارشی ارائه کرد.
مشروح گزارش این دیدار صمیمانه به زودی بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز پژوهشی میراث مکتوب قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612