کد خبر:1767
پ
karnameh-m

معضل کتابسازی‌ها در برنامۀ «کارنامه» بررسی شد

دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب و سیدعلی آل داوود، پژوهشگر با حضور در برنامۀ «کارنامه» که از ساعت ۲۱ تا ۲۲ امشب هفتم اسفند از شبکه چهارم سیما پخش شد، به بررسی معضل مربوط به کتابسازی ها و پایان نامه سازی ها در زمان کنونی پرداختند.

میراث مکتوب – دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب و سیدعلی آل داود، پژوهشگر با حضور در برنامۀ «کارنامه» که از ساعت ۲۱ تا ۲۲ امشب هفتم اسفند از شبکه چهارم سیما پخش شد، به بررسی معضل مربوط به کتابسازی‌ها و پایان‌نامه‌سازی ها در زمان کنونی پرداختند.
در این برنامه دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب ضمن ارائۀ توضیحاتی دربارۀ ویژه نامه گزارش میراث که به موضوع کتابسازی پرداخته است، دربارۀ علل و عواملی که افراد به کتابسازی می پردازند و معضلات و انواع آن سخنرانی کرد.
در ادامه این برنامه نیز سیدعلی آل داوود، پژوهشگر و نسخه شناس به چند مورد از کتابسازی ها در عصر حاضر اشاره کرد.
مشروح گزارش این برنامه به زودی بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز پژوهشی میراث مکتوب قرار خواهد گرفت.
برنامه «کارنامه» بامحوریت کتاب از ۲۲ آبان به روی آنتن شبکه چهار سیما رفته است. این برنامه یک مجله تصویری نقد کتاب است و هفتگی به صورت زنده روی آنتن می‌رود.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612