کد خبر:10203
پ
takrim

مراسم تکریم دکتر مهدی محقق و معارفه دکتر حسن بلخاری

مراسم تکریم و معارفه دکتر مهدی محقق و دکتر حسن بلخاری به عنوان رؤسای قدیم و جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، یکشنبه 27 فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

میراث مکتوب – مراسم تکریم و معارفه دکتر مهدی محقق و دکتر حسن بلخاری به عنوان رؤسای قدیم و جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، یکشنبه 27 فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

در این مراسم که با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان حوزه فرهنگ، اساتید و شخصیت‌های علمی و فرهنگی برگزار خواهد شد، اعضای جدید هیأت مدیره این انجمن نیز معرفی می‌شوند.

دکتر مهدی محقق، استاد و چهره ماندگار زبان و ادبیات فارسی، ناصرخسرو پژوه معاصر و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی که تاکنون آثار متعدد و ارزشمندی از وی در زمینه‌های مختلف از جمله ادبیات فارسی، تاریخ پزشکی و… اعم از تألیف و تصحیح انتشار یافته است.

استاد دکتر محقق، از پیشگامان پاسداشت و تکریم مفاخر علمی و فرهنگی است و طی قریب به 15 سال ریاست بر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، برگزاری بیش از یکصد و شصت مراسم بزرگداشت مفاخر و انتشار زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی آنان را در کارنامه فعالیت‌های فرهنگی خود دارد.

این مراسم یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 10:30 در محل انجمن آثار مفاخر فرهنگی به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، پل امیربهادر، خیابان سرلشکر بشیری برگزار خواهد شد.  

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612