کد خبر:6408
پ
LOYEZEN

قدردانی دکتر لئونارد لویزون از معرفی مجلۀ مولانای رومی در گزارش میراث

دکتر لئونارد لویزون از معرفی مجلۀ مولانای رومی در دوماهنامۀ گزارش میراث به قلم دکتر مجدالدین کیوانی قدردانی کرد.

میراث مکتوب – لئونارد لویزون اسلام‌شناس، مولاناپژوه و سردبیر مجلۀ مولانای رومی در نامه ای که برای مدیر داخلی دوفصلنامۀ علمی – پژوهشی آینۀ میراث و دوماهنامۀ تخصصی گزارش میراث ارسال کرده است از انتشار معرفی این مجله به قلم دکتر مجدالدین کیوانی در دوماهنامۀ گزارش میراث شماره های 39 (دورۀ دوم، سال چهارم، شمارۀ سی و نهم، خرداد و تیر 1389)،  47- 48 (دورۀ دوم، سال پنجم، شمارۀ چهل و هفتم و چهل و هشتم، مهر- دی 1390) و 54 و 55 (دورۀ دوم، سال ششم، شمارۀ پنجم و ششم، آذر – اسفندماه 1391)، 56 و 57 (دورۀ دوم، سال هفتم، شمارۀ یکم و دوم، فروردین – تیرماه 1392)، 62 و 63 (دورۀ دوم، سال هشتم، شمارۀ یکم و دوم، فروردین – تیر 1393) قدردانی کرده است.

متن این نامه را در ادامه می خوانید:

 از آقای دکتر اکبر ایرانی ( مدیرعامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب) برای انتشار معرفی خوب مجلۀ مولانا رومی (5) (2014)، به قلم دکتر مجدالدین کیوانی، سپاسگزارم. ظاهراً دکتر کیوانی هر شمارۀ نشریه را با دقت و ریزبینی می­خواند و دربارۀ هر مقاله کارشناسانه و آگاهانه نظر می دهد. فایل پی دی اف معرفی و بررسی ایشان را برای تمام همکاران مجله مولانا رومی فرستادم و پاسخی که از چند نفرشان گرفتم نشان از تأیید بررسی ایشان داشت. بسیار خوشحالم که پژوهشگرانی همچون دکتر کیوانی در ایران هستند که برای از بین بردن مانع زبان در قلمرو پژوهش، میان زبان فارسی و زبان های اروپایی، می کوشند. مایۀ مباهات است که آینۀ میراث، در زمینه های ادبیات فارسی، فلسفه و سایر موضوعات مرتبط، ایران شناسان غربی را هم از نظر دور نمی دارد و کار خود را به آثار منتشرشده در قلمرو جغرافیایی ایران امروز محدود نمی کند. به شما برای سخت کوشیتان تبریک می گویم. خوب می دانم اینگونه کارها، در چنین حال و هوای سیاسی، چقدر دشوار است و همین آینۀ میراث را برای من بسیار ارزشمندتر و ستودنی تر می کند.

دکتر لئونارد لویزون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612