کد خبر:2962
پ
ketab-m1

فهرست کتاب‌های اهدایی میراث مکتوب به دانشجویان

گرانی کتاب به دانشجویان آسیب رسانده است.

میراث مکتوب – مرکز پژوهشی میراث مکتوب، در سال جدید به جهت شروع برنامه‌های فرهنگی خود و هم چنین مقابله با رکود نسبی که به دلیل گرانی در بازار کتاب ایجاد شده، تصمیم به عیدی دادن کتاب به دانشجویان گرفت، چرا که به زعم مدیران مرکز، گرانی کتاب به دانشجویان آسیب رسانده است.
به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی میراث مکتوب، هدف اصلی این مرکز، نشر آثار کهن و رساندن آن‌ها به دست مخاطبان خاص خود است و بخشی از کتاب‌های تولیدی را به کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها و برخی شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور اهدا می‌کند. این روند اهدا، به مناسبت عید نوروز (۱۳۹۲)، کمی عمومی‌تر شد تا دانشجویان علاقه‌مند هم بتوانند از ثمرات نزدیک به دو دهه فعالیت این مرکز بهره‌مند شوند.
به دنبال استقبال دانشجویان از این طرح و برای سهولت در انتخاب و دسترسی آسان‌تر به کتاب‌هایی که مرکز برای اهدا به این عزیزان در نظر گرفته است. برای دیدن فهرست کتاب‌ها بر روی فایل زیر کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612