کد خبر:7152
پ
afshar_1

فراخوان مقاله و یادداشت ویژه‌نامۀ بزرگداشت استاد ایرج افشار

فراخوان مقاله و یادداشت ویژه‌نامۀ بزرگداشت استاد ایرج افشار از سوی سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران اعلام شد.

میراث مکتوب – فراخوان مقاله و یادداشت ویژه‌نامۀ بزرگداشت استاد ایرج افشار از سوی سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران اعلام شد.

سازمان اسناد و كتابخانۀ ملی ایران در نظر دارد در ادامۀ سلسله نشست‌های تجلیل از فرهیختگان این نهاد علمی، پژوهشی و فرهنگی، در مهرماه سال جاری مراسمی را در بزرگداشت چهرۀ نام‌ آشنای عرصۀ ‌ایرانشناسی، كتابشناسی و نسخه‌ شناسی  زنده یاد استاد ایرج افشار، همزمان با نودمین سالگرد تولد آن دانشمند برجسته برگزار نماید.

موضوعات این ویژه نامه ایرانشناسی و اسلام‌ شناسی (تاریخ، هنر و ادبیات ایران و اسلام)، نسخه ‌شناسی، كتابشناسی، باستانشناسی و ذكر خاطرات مشترك با آن استاد فرزانه و تجربیات كاری قابل بهره‌مندی خواهد بود.

شرایط ارسال مقاله

متن نوشتار در نرم افزار word  با فونت zar  در اندازۀ 13 تایپ شود.

توضیحات متن به صورت پانوشت ارائه گردد.

زیر عنوان اصلی مقاله، نام و نام خانوادگی و مرتبۀ علمی و دانشگاهی و یا شغلی و شمارۀ تماس و رایانامۀ نویسنده یا نویسندگان درج شود.

رعایت شیوۀ نگارش فارسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی

علاقه مندان می توانند مقالات و مطالب خود را حداکثر تا پانزدهم شهریورماه سال جاری (1394) به نشانی رایانامۀ manuscripts@nlai.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارۀ 81622799 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612