کد خبر:12155
پ
poster_1_2

فراخوان مقاله جهت شرکت در سومین همایش شرق‌شناسی، فردوسی و فرهنگ ادبی پارسی

سومین همایش بین المللی شرق شناسی،فردوسی و فرهنگ و ادب پارسی، 24 اسفند 97 در دانشگاه دهلی هند برگزار می شود.

میراث مکتوب – سومین همایش بین المللی شرق شناسی،فردوسی و فرهنگ و ادب پارسی، 24 اسفند 97 در دانشگاه دهلی هند برگزار می شود.

استادان برجسته از سراسر جهان به عنوان سخنرانان کلیدی سومین همایش شرق‌شناسی، فردوسی و فرهنگ ادبی پارسی به سخنرانی خواهند پرداخت و کمیته علمی معتبر و هیات داوران بین‌المللی، از سراسر جهان پذیرش مقالات پژوهشگران و بررسی علمی آنها را به عهده خواهند داشت.

همایش محورهای متعدد و متنوعی داشته و محورهای ویژه آن حول فردوسی و اثر عظیم او شاهنامه است و تحلیل و بررسی ساختاری محتوایی و فرهنگی این اثر را در بر می گیرد.

هم افزایی و تعامل با استادان و پژوهشگران برجسته بین‌المللی در همایش، ارائه گواهی نامه پذیرش معتبر علمی و بین المللی، ارائه مقاله در جایگاه بین المللی و توسط دانشگاه خارجی، ارائه گواهی حضور و گواهی ارائه مقاله، امتیاز علمی و کسب نمره کامل، انتشار چکیده مقالات در کتابچه همایش و مجموعه مقالات پذیرفته شده به صورت لوح فشرده، شرکت در کارگاه ، سمپوزیوم تخصصی و ارائه گواهی‌ نامه در صورت درخواست، امکان چاپ مقالات در ژورنال های تخصصی معتبر ، امکان نمایه‌سازی مقالات در پایگاه های استنادی معتبر داخلی و خارجی و… از جمله امکاناتی هستند که در اختیار شرکت‌کنندگان در این همایش قرار می‌گیرند.

وب سایت همایش:http://adabiatfarsi.com/

شماره تماس دبیرخانه:28421404   -21

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612