کد خبر:3989
پ
sodozian-m

سود و زیان بر بدن آدمی بر اساس طب کهن ایرانی

چهارمین عنوان از مجموعه دواء و درمان در روزگاران کهن، که مدتی است از سوی انتشارات سفیر اردهال به دوستداران فرهنگ ایران اسلامی عرضه می‌شود، به کتاب سود و زیان بر بدن آدمی بر اساس طب کهن ایرانی اختصاص یافته است

میراث مکتوب – چهارمین عنوان از مجموعه دواء و درمان در روزگاران کهن، که مدتی است از سوی انتشارات سفیر اردهال به دوستداران فرهنگ ایران اسلامی عرضه می‌شود، به کتاب سود و زیان بر بدن آدمی بر اساس طب کهن ایرانی اختصاص یافته است.
سود و زیان بر بدن آدمی بر اساس طب کهن ایرانی ویرایشی از کتاب تحفه الدستور شرف‌الدین طبیب شیرازی است که بر اساس نسخه خطی موجود در کتابخانه مجلس شورای اسلامی تدوین شده. پریناز حقیقت‌دوست، عضو انجمن طب سنتی ایران و مؤسسه تحقیقات حجامت ایران این کتاب را فراهم آورده است.
سود و زیان بر بدن آدمی بر اساس طب کهن ایرانی در دو مقالت سامان یافته و در سی باب به انواع خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها و لباس و مسکن و آنچه از آن پرهیز لازم است، پرداخته است.
انتشارات سفیر اردهال، سود و زیان بر بدن آدمی بر اساس طب کهن ایرانی را در ۴۸۰ صفحه و بهای ۱۵۰ هزار ریال منتشر کرده و مرکز تامین و عرضه متون کهن ایرانی میراث مکتوب این کتاب را برای دسترسی آسان تر شما دوستان تهیه کرده است.

معرفی کتاب از سید مهدی جهرمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612