کد خبر:1762
پ
mahdavirad-m

رونمایی از جشن‌نامه استاد محمد‌علی مهدوی‌راد

در مراسم نکوداشت قرآن پژوه برجسته حجه الاسلام محمدعلی مهدوی راد از دو کتاب «جشن نامه» و زندگی نامه وی رونمایی خواهد شد.

میراث مکتوب – در مراسم نکوداشت قرآن‌پژوه برجسته حجهالاسلام محمدعلی مهدوی‌راد از دو کتاب «» و زندگی نامه وی رونمایی خواهد شد.
«جشن‌نامه» محمدعلی مهدوی راد به به پاسداشت مقام علمی وی تدوین و شامل ۲۵ مقاله است که به کوشش رسول جعفریان از سوی کتابخانه تخصصی تاریخ ایران و اسلام منتشر شده است. کتاب دیگری هم از سوی خانه کتاب منتشر شده که شامل زندگینامه و بررسی آثار مهدوی راد است که فردا سه شنبه در مراسم بزرگداشت او رونمایی خواهد شد.
در «جشن‌نامه» استاد مهدوی راد مقالاتی به قلم جویا جهانبخش، علی صدرایی خویی، سید فرید قاسمی، محمود نظری، حسین متقی و … منتشر شده است.
مراسم نکوداشت سردبیر مجلۀ وزین آینه پژوهش،‌ ساعت ۱۵ سه شنبه هشتم اسفند ماه با حضور جمعی از پژوهشگران و اساتید دانشگاه و سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر برگزار می‌شود.
یادآور می شود خانه کتاب پیش از این دو بزرگداشت ویژه استاد «عبدالحسین حائری» و «دکتر علی شریعتمداری» را برگزار و از مقام علمی آنان تجلیل کرده است.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612