کد خبر:13901
پ
Poster-114-1-2

رونمایی از «تفسیر بصائر یمینی» و «لطائف التفسیر»

کتاب‌های «تفسیر بصائر یمینی» و «لطائف التفسیر» در یکصد و چهاردهمین نشست علمی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب رونمایی و معرفی می‌شود.

میراث مکتوب- یکصد و چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های علمی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب به رونمایی و معرفی کتاب‌های تازه منتشر شدۀ تفسیر بصائر یمینی و لطائف التفسیر اختصاص دارد.

در این نشست دکتر علی‌اشرف صادقی، حجت‌الاسلام محمدعلی کوشا، دکتر علی رواقی و دکتر سعیده کمائی‌فرد سخنرانی خواهند کرد.

لطائف التفسیر تصنیف فخرالاسلام ابونصر احمد بن الحسن بن سلیمان درواجکی (به سال 519 ﻫ.ق) از مواریث ارزشمند فرهنگ اسلامی و زبان و ادب پارسی و چهارمین تفسیر کامل و جامع قرآن کریم به زبان فارسی است که به تازگی به تصحیح و تحقیق سعیده کمائی‌فرد توسط مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در پنج جلد به چاپ رسیده است.

«تفسیر بصائر یمینی» تألیف قاضی معین‌الدین محمد ‌بن محمود نیشابوری نیز سیصد‌ و بیست و پنجمین اثر از آثار مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب است که به کوشش علی رواقی در چهار جلد منتشر شده است.

نشست معرفی و رونمایی از کتاب‌های تفسیر بصائر یمینی و لطائف التفسیر ساعت 15 تا 17 روز دوشنبه 23 دی‌ماه در مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب به آدرس تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان دانشگاه و ابوریحان، ساختمان فروردین، شمارۀ 1182، طبقه دوم، برگزار می‌شود.

گفتنی است کتاب‌های تفسیر بصائر یمینی و لطائف التفسیر برای حاضران در جلسه با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612