کد خبر:15973
پ
5436

دوازدهمین جلد از فهرست مقالات فارسی

مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی همزمان با دهمین سالگرد درگذشت استاد ایرج افشار، اقدام به انتشار مجلد دوازدهم این مجموعه کرد.

میراث مکتوب- مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی) که پیش از این مجلدات هفتم تا یازدهم دهم فهرست مقالات فارسی در زمینۀ تحقیقات ایرانی را تدوین و منتشر کرده است، همزمان با دهمین سالگرد درگذشت استاد ایرج افشار، اقدام به انتشار مجلد دوازدهم این مجموعه کرد.

در توصیف این مجموعه آمده است: فهرست مقالات فارسی یکی از نخستین و ضروری‌ترین ابزارهای هر پژوهشگری است که بخواهد در زمینۀ مطالعات ایرانی پژوهش یا جستجو کند. این مجلد حاوی مشخصات کتاب‌شناختی 10033 مقاله از مقاله‌های منتشر شده بین سالهای 1394 تا 1396ش است.

جلد دوازدهم فهرست مقالات فارسی در زمینۀ تحقیقات ایرانی، به کوشش ایران‌ناز کاشیان، در 986 صفحه و با شمارگان 200 نسخه، به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان به تهیۀ این کتاب، برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی به نشانی Store.cgie.org.ir اقدام کنند یا با فروشگاه انتشارات مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی با شماره‌های ۰۲۱۲۲۲۹۷۶۷۷ و ۰۹۱۲۷۳۶۲۶۸۴ تماس حاصل نمایند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612