کد خبر:39696
پ
۱۳۳۸۹۸۴

درس‌گفتار «عشق و سیاست در اشعار سعدی»

با تدریس سیدعلی میرفتاح کارگاه‌های «هنر نویسندگی» و «عشق و سیاست در اشعار سعدی» برگزار می‌شود.

مدرسه عالی علوم انسانی «روزگار نو» با مشارکت فرهنگسرای اندیشه، درس‌گفتارهای فصل بهار را با حضور اساتید به‌نام و مجرب در حوزه‌های ادبی و علوم انسانی برگزار می‌کند.

در این میان کارگاه‌های «هنر نویسندگی» و «عشق و سیاست در سعدی» توسط سیدعلی میرفتاح تدریس می‌شود. سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۸، کارگاه «هنر نویسندگی» و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۸، کارگاه «عشق و سیاست در اشعار سعدی» تشکیل خواهند شد.هر یک از کارگاه‌ها در ۱۰ جلسه برگزار می‌شوند و محل برگزاری آنها، خانه احمد فردید به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر شمالی، کوچه مهربان است.

سیدعلی میرفتاح متولد سال ۱۳۴۶، روزنامه‌نگار و نویسنده است. وی علاوه بر روزنامه‌نگاری چندین کتاب نیز تألیف کرده که از جمله آنها می‌توان به کتاب‌های «گیت دخانی» (۱۳۹۵) و «شمسیه‌ی لندنیه» (۱۳۹۷) از نشر پیدایش اشاره کرد. میرفتاح به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس هم فعالیت کرده و فیلم‌نامه‌های مستند «مانکن‌های قلعه حسن‌خان» و مجموعه تلویزیونی «خاطرات مرد ناتمام» از آثار اوست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره ۰۹۳۳۵۴۴۷۸۹۲ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612