کد خبر:40195
پ
khabare vijheh rooze miras

حضور مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران با ارائۀ آثار خود پذیرای علاقه‌مندان به میراث علمی و ادبی ایران و اسلام است.

میراث مکتوب- سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه مربوطه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب در این دوره نیز همچون دوره‌های گذشته حضور یافته و با ارائۀ آثار خود در شبستان اصلی مصلی، راهروی ۲۴، غرفۀ ۵۸۱ پذیرای علاقه‌مندان به میراث علمی و ادبی ایران و اسلام است.

این غرفه به همت واحد تولید و توزیع و فروش مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب، آثار موجود مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب چاپ شده از سال ۱۳۹۸ تا کنون را عرضه خواهد کرد.

این آثار در حوزه‌های علوم و فنون، علوم و معارف اسلامی، تاریخ و جغرافیا، زبان و ادبیات فارسی، متن‌شناسی و نسخه‌پژوهی، نسخه‌برگردان (فاکسیمیله)، کتابشناسی و فهرست نسخه‌های خطی است.

گفتنی است همزمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، بخش مجازی نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید برای علاقه‌مندان به کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز مهیا می‌کند.

مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در بخش مجازی نمایشگاه نیز ۷۹ عنوان از آثار خود را که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به چاپ رسیده‌اند عرضه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612