کد خبر:3199
پ
shahname-Copy

جدیدترین ویرایش ۹ جلدی شاهنامه فردوسی

انتشارات سروش همزمان با روز بزرگداشت فردوسی، شاعر بلند آوازه ایران، جدیدترین ویرایش مجموعه ۹ جلدی شاهنامه فردوسی نسخه مسکو را منتشر و به بازار عرضه کرد

میراث مکتوب – انتشارات سروش همزمان با روز بزرگداشت فردوسی، شاعر بلند آوازه ایران، جدیدترین ویرایش مجموعه ۹ جلدی شاهنامه فردوسی نسخه مسکو را منتشر و به بازار عرضه کرد.
متن مشهور به شاهنامه مسکو از معتبرترین متن‌های تصحیح شده شاهنامه است که تصحیح اول آن در ۹ جلد در فاصله سال‌های ۱۳۴۱تا ۱۳۵۰ در مسکو چاپ شد.
دومین متن مصحح شاهنامه در سال‌های ۷۰ جلد یک و ۷۱ جلد دو در مسکو به چاپ رسید و مجموعه حاضر به عنوان ویرایش سوم و کامل شاهنامه مسکو منتشر می‌شود.
این اثر حاصل کوشش مستمر و تجارب بیش از یک دهه تلاشگران و رهپویان دو نحلۀ شاخص شاهنامه‌شناسی یعنی بنیاد شاهنامۀ فردوسی و دانشگاه خاورشناسی مسکو با ویراستاری استاد مهدی قریب است که از سوی مصححان روسی پروفسور محمد نوری عثمانوف و زنده یاد رستم علی‌اف به سروش پیشنهاد و آماده نشر شد.
این اثر ۹ جلدی با کیفیت چاپ، کاغذ، جلد و بسته‌بندی مناسب همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، به مخاطبان و علاقمندان زبان شیرین فارسی عرضه می شود.
این اثر ارزشمند در قالب مجموعه ۹جلدی در شمارگان یک هزار دوره و با قیمت ۲۷۵۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش به علاقه مندان و مشتاقان زبان فارسی و پژوهشگران عرضه شده است.

منبع: انتشارات سروش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612