کد خبر:2694
پ
daneshkade-m1

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی

دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، کارگاه آموزشی زبان ها و گویش های ایرانی را در تاریخ ۳ الی ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ برگزار می‌کند

میراث مکتوب – دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، کارگاه آموزشی زبان‌ها و گویش‌های ایرانی را در تاریخ ۳الی ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ برگزار می کند.

بنا بر این گزارش، کارگاه تحول تاریخی زبانهای ایرانی از پیش هند و آریایی تا دوره جدید از یکشنبه ۴ لغایت چهارشنبه۷ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ توسط دکتر اگنس کورن دایر می شود.

مچنین کارگاه استفاده از شیوه های نوین کامپیوتری در زبان شناسی زبانهای ایرانی توسط دکتر آرمین هونن از ۴ الی ۷ اسفند ماه ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می شود.

بر طبق این گزارش، کارگاه ضبط و نجات زبان ها و گویش های در معرض نابودی، آشنایی با شیوه ها و نرم افزارهای نوین؛ کار میدانی بر روی یک زبان/گویش ؛توسط دکتر سالومه غلامی شنبه ۱۰ اسفند لغایت چهارشنبه ۱۴ اسفندساعت ۱۳ الی ۱۷ برگزار می گردد.

سخنرانی‌های علمی این کارگاه نیز به شرح زیر برگزار می شود:

دکتر غلامحسین کریمی دوستان

دکتر محمد دبیرمقدم

دکتر محمود جعفری دهقی

دکتر آلبرتو کانترا

دکتر حسن رضایی باغ‌بیدی

دکتر کارلو چرتی

دبیر علمی: دکترمحمود جعفری دهقی

دکتر سالومه غلامی

مکان برگزاری: دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه باید مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان به حساب شمار۱۸۷/۱۱۷۳۷ تجارت شعبه اردیبهشت به نام دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران واریز و تصویر فیش آن را همراه با شرح حال علمی خود )مبنی بر آشنایی با زبان انگلیسی( تا تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ به نشانیmdehaghi@ut.ac.ir ارسال کنند.

در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه ارائه خواهد شد.

منبع: دبا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612