کد خبر:9777
پ
NOSHAHI

برگزاری کارگاه «نسخه‌شناسی و نسخه‌پژوهی با محوریت میراث خطی فارسی در شبه قاره هند»

کارگاه «نسخه‌شناسی و نسخه‌پژوهی با محوریت میراث خطی فارسی در شبه قارۀ هند» با تدریس دکتر عارف نوشاهی پنجشنبه 30 دی برگزار می شود.

میراث مکتوب – کارگاه «نسخه‌شناسی و نسخه‌پژوهی با محوریت میراث خطی فارسی در شبه قارۀ هند» با تدریس دکتر عارف نوشاهی پنجشنبه 30 دی برگزار می شود.

کارگاه «نسخه‌شناسی و نسخه‌پژوهی با محوریت میراث خطی فارسی در شبه قاره هند» با تدریس دکتر عارف نوشاهی در حاشیۀ چهارمین کنگرۀ عرس بیدل برگزار خواهد شد. دکتر عارف نوشاهی پژوهشگر، فهرست‌نگار و نسخه‌شناس نامدار از پاکستان در این کارگاه قصد دارد تا مبانی نسخه‌شناسی، روش‌های فهرست‌نگاری نسخ‌ خطی، آسیب‌شناسی تصحیح و تنقیح نسخ‌ خطی و … را نقد و بررسی‌ کند. فهرست‌نگار شهیر پاکستانی در این کارگاه بر میراث خطی فارسی در شبه‌ قاره تمرکز و ضرورت شناخت و معرفی  این گنجینه گرانبها را بیان خواهد کرد.
این کارگاه روز پنجشنبه 30 دی از ساعت 16:30 در حاشیۀ چهارمین کنگرۀ عرس بیدل در تالار وزارت کشور واقع در میدان فاطمی، خیابان گمنام برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612