کد خبر:14811
پ
y6qyla68amnkexg7zu05tus3mvfqg496_0

اهدای کتابخانۀ شخصی مدیرعامل مؤسسۀ میراث مکتوب به کتابخانۀ وزیری یزد

مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب مجموعه‌ای بالغ بر یک هزار و 200 جلد کتاب و نشریه را به کتابخانه و موزۀ وزیری یزد اهدا کرد.

میراث مکتوب به نقل از گنجينۀ رضوی، مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب مجموعه‌ای بالغ بر یک هزار و 200 جلد کتاب و نشریه را به کتابخانه و موزۀ وزیری یزد، از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی اهدا کرد که بیشترین حجم این منابع متعلق به کتابخانۀ شخصی وی است.

 

 

این مجموعه که به همت دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، اهدا شده است، شامل بیش از 1000 جلد کتاب‌ و نشریه از کتابخانۀ شخصی وی و تعداد 160 جلد از کتب انتشارات مؤسسۀ میراث مکتوب، در زمینۀ تاریخ اسلام و ایران، جغرافیا، زبان و ادبیات فارسی، علوم و معارف اسلامی، فرهنگی، هنری، علوم و فنون، مشاهیر و کتب مرجع است.

دکتر ایرانی هدف از اهدای این مجموعه به کتابخانۀ وزیری یزد را مراجعۀ زیاد علاقه‌مندان به این کتابخانه و امکان بهره‌مندی افراد زیادی از منابع، تجهیز و غنی‌سازی کتابخانه، وجود شرایط مناسب نگهداری و امکان مرمت آثار در این مرکز عنوان کرد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612