کد خبر:13748
پ
logo1

انعقاد تفاهم‌نامۀ همکاری میراث مکتوب و پژوهشگاه علوم انسانی

تفاهم‌نامه همکاری علمی میان مؤسسۀ پژوهشی میراث مكتوب و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی میراث مکتوب، در چارچوب اصل ضرورت توسعۀ همكاری علمی بين مراكز مختلف آموزشی، پژوهشی و اجرايی جهت بهره‌مندی از ظرفيت‌ها و توانمندی‌های متقابل، بهخصوص بهمنظور ارتقای جايگاه و كارآمدي رشته‌هاي علوم انساني در كشور، به منظور اجرایی نمودن برنامه‌­های علمی و پژوهشی مورد علاقۀ طرفین تفاهم‌نامۀ همکاری میان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب به امضاء رسید.  

اين تفاهم‌­نامه را دکتر حسینعلی قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر اکبر ایرانی قمی، مدیر عامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب امضاء کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه این دو نهاد علمی در محورهای طراحی و اجرای موضوعات کلان ملی در زمینه‌های فرهنگی در حوزه‌های تخصصی، ایجاد زمینۀ مناسب برای استفادۀ دو طرف از تولیدات علمی و پژوهشی یکدیگر و استفاده از ظرفيت‏‏‌های علمی اساتيد و دانشجويان تحصيلات تكميلی جهت فعالیت‏‌های پژوهشی و راهنمایی پایان‌نامه‌‏های کارشناسی ارشد و دکترا در موضوعات مورد نیاز دو طرف، همکاری خواهند کرد.

همكاری و مشارکت در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست، سخنرانی، میزگرد، گردهمایی و همايش‌های تخصصي، تبادل اطلاعات علمی و فراهم نمودن امكان دسترسي به کتابخانه و بهره‌برداری از منابع علمی شامل كتب، نشريات و ساير مدارك علمی، همكاری در زمينه معرفی و ایجاد گروه‌های نسخه‌شناسی، فهرست‌نویسی و تصحیح متون با همکاری اساتید و دانشجویان علاقه‌مند و همكاری در زمينۀ نشر مشترک کتاب، نشريات و ويژه‌نامه‌های علمی از دیگر محورهای مورد تفاهم مؤسسۀ پژوهشی میراث مكتوب و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612