کد خبر:13394
پ
IMG_1358-2

انعقاد تفاهم‌نامۀ همکاری بین مؤسسۀ پژوهشى ميراث مكتوب و انجمن ایران‌شناسی

تفاهم‌نامه همکاری علمی بین مؤسسۀ پژوهشی میراث مكتوب و انجمن ایران‌شناسی به امضاء رسید.

تفاهم‌نامه همکاری علمی بین مؤسسۀ پژوهشی میراث مكتوب و انجمن ایران‌شناسی به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی میراث مکتوب، این تفاهم‌نامه را دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مؤسسه و دکتر محمود جعفری دهقی، رئیس انجمن ایران‌شناسی امضاء کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه مؤسسۀ میراث مکتوب و انجمن ایران‌شناسی در زمینۀ برقراری ارتباط فرهنگی و علمی با ایران‌شناسان داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های مشترک، همکاری در چاپ و انتشار آثار به صورت نسخه­برگردان یا حروفی و برپایی نشست‌های تخصصی و علمی و نقد و بررسی کتاب­ در حوزه‌های مشترک همکاری خواهند کرد.

معرفی و ایجاد گروه‌های نسخه‌شناسی، فهرست‌نویسی و تصحیح متون با همکاری دانشجویان نخبه و علاقه‌مند و ایجاد بانک اطلاعاتی با همکاری آنها، تهیۀ فهرست مشترک ایران‌شناسان برای همکاری‌های آینده و همکاری در معرفی، نمایش و فروش آثار طرفین در همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی از دیگر اهداف امضای این تفاهم‌نامه بوده است.

گفتنی است انجمن ایران‌شناسی در سال 1396 با اهدافی همچون اجرای پروژه‌های علمی و پژوهشی با کمک سازمان‌ها یا مؤسسه‌های پشتیبان در سطح ملی و بین‌المللی، ارائۀ خدمات آموزشی و پژوهشی و فنی، ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز، برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و انتشار کتب و نشریات علمی آغاز به کار کرد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612