کد خبر:3571
پ
dayere1

انتشار چاپ دوم جلد بیستم دائرهالمعارف بزرگ اسلامی

پس از مدت کوتاهی که از چاپ و انتشار چاپ اول جلد بیستم دائرهالمعارف بزرگ اسلامی می‌گذشت، به علت استقبال خوانندگان چاپ دوم این کتاب مرجع منتشر شد

میراث مکتوب – پس از مدت کوتاهی که از چاپ و انتشار چاپ اول جلد بیستم دائرهالمعارف بزرگ اسلامی می‌گذشت، به علت استقبال خوانندگان چاپ دوم این کتاب مرجع منتشر شد.
به گفته حمیدرضا رضوی، مدیربخش توزیع مرکزدائرهالمعارف بزرگ اسلامی جلد بیستم تنها در مدت ۱۰ روز و طی برگزاری نمایشگاه کتاب در اردیبهشت امسال کاملا به فروش رفت از این رو به خاطر درخواست های زیاد مرکز اقدام به انتشار چاپ دوم این جلد در ۱۰۰۰ نسخه کرد.
جلد بیستم دائرهالمعارف بزرگ اسلامی در ۷۲۲ صفحه دارای۲۱۱ مدخل از حافظ ابراهیم تا امام حسین (ع) را شامل می‌شود.
مدخل های این دائرهالمعارف توسط مورخان و بزرگان تاریخ ایران و اسلام نوشته شده است.اولین مدخل کتاب به حافظ ابراهیم می پردازد که فرامرز میرازیی آن را نوشته و آخرین مدخل «امام حسین (ع)» است که استاد فرامرز حاج منوچهری مقاله آن را نوشته است.
جلد بیستم دائره المعارف مقالات مهمی را شامل می‌شود که زندگی و شرح فعالیت های سه امام بزرگوار نیز در این کتاب وجود دارد. مقالات این بخش توسط اساتید فرهیخته ایران و دنیا نوشته شده است. مقالات مربوط به بخش ائمه در جلد بیستم، از گزافه‌گویی‌ها بدور هستند و بهترین مقالات و معتبرترین آنها برای این بخش تصدیق و کار شده اند.
بیستمین جلد دایره المعارف با سرویراستاری سید کاظم موسوی بجنوردی با تیراژ اولیه ۲ هزار نسخه و قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه شد که چاپ دوم هم با همان قیمت عرضه می شود.

منبع: دائرهالمعارف بزرگ اسلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612