کد خبر:25547
پ
IMG_20230102_155627_261-2

اعلام فراخوان چهارمین دوره «جایزۀ ادبی استاد محمد قهرمان»

میراث مکتوب- مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی و با هدف گسترش و اعتلای زبان و ادب پارسی و به منظور پاسداشت یاد و خاطرۀ پژوهشگر و شاعر برجسته و فرزانۀ خراسانی و رئیس اسبق کتابخانۀ دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، «استاد محمد قهرمان»، مراسم اعطای […]

میراث مکتوب- مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی و با هدف گسترش و اعتلای زبان و ادب پارسی و به منظور پاسداشت یاد و خاطرۀ پژوهشگر و شاعر برجسته و فرزانۀ خراسانی و رئیس اسبق کتابخانۀ دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، «استاد محمد قهرمان»، مراسم اعطای چهارمین جایزۀ ادبی «استاد محمد قهرمان» را برگزار خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به آیین‌نامۀ این جایزه آثار خود را اعم از کتاب‌ یا رسالۀ مقاطع تحصیلات تکمیلی که در حوزۀ ادبیات دورۀ صفویه، سبک هندی و شعر و آثار استاد محمد قهرمان، در سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ منتشر یا دفاع شده باشد، تا تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانۀ این جایزه ارسال نمایند.

گفتنی است جایزۀ نخستین دوره به آقای دکتر سعید شفیعیون، مصحح کتاب تذکرۀ نفایس‌ المآثر اثر کامی قزوینی، تعلق گرفت و در دومین دوره، کتاب رسائل طغرای مشهدی به تصحیح سید محمد صاحبی اثر شایستۀ تقدیر شد. همچنین جایزهٔ سومین دورهٔ این جایزه به خانم دکتر فاطمه رضوی اهدا شد.

نشانی دبیرخانه: خراسان رضوی، مشهد، میدان پارک، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد
کد پستی: ۹۱۷۷۹۴۸۹۷۴
تلفن: ۵-۳۸۸۰۲۶۴۱-۰۵۱
رایانامه:  Mafakher@um.ac.ir
@mafakherferdowsi

برای دریافت آیین‌نامه اعطای جایزۀ ادبی محمد قهرمان کلیک کنید.

چهارمین دوره «جایزۀ ادبی استاد محمد قهرمان»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612