کد خبر:13420
پ
42_0

اعلام فراخوان دومین همایش کتاب سال بانوان

دومین همایش کتاب سال بانوان از سوی معاونت پژوهش جامعة الزهرا(ع) برگزار می‌شود.

میراث مکتوب- دومین همایش کتاب سال بانوان در سال جاری از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(ع) برگزار می‌شود.

این همایش با هدف حمایت از آثار پژوهشی بانوان در حوزۀ انسانی و اسلامی و آثار پژوهشی برتر در عرصۀ زن و خانواده، شناسایی ظرفیت‌ها و تقویت توان پژوهشی بانوان و مراکز فعال در عرصۀ مطالعات زن و خانواده، گسترش و تعمیق فرهنگ پژوهش و تولید علم در بین بانوان طلبه و هدایت پژوهش‌ها به سمت نیازهای علمی حوزه، جامعه و نظام اسلامی با تأکید بر عرصۀ زن و خانواده از سوی جامعه الزهرا(ع) برگزار می‌شود.
 

آثار منتشر شده بانوان در عرصۀ علوم انسانی اسلامی اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ نگاشته شده و رساله‌های سطح چهار و دکتری بانوان در عرصۀ علوم انسانی اسلامی که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ دفاع شده است در این همایش پذیرفته می‌شود.
 

آثار منتشر شدۀ بانوان و آقایان با موضوع زن و خانواده که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ منتشر شده به عنوان محور ویژۀ این همایش در نظر گرفته شده است.
 

پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی www.ketabebanovan.ir مراجعه کنند و نیز از طریق پنل شخصی، آثار خود را ارسال کنند.
 

ثبت نام از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانۀ همایش واقع در جامعهة الزهرا (ع) امکانپذیر است. تنها آثاری در این همایش پذیرفته می‌شود که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ تألیف شده است.
 

این همایش مختص حوزویان نیست و همۀ بانوان پژوهشگر عرصۀ علوم انسانی اسلامی و پژوهشگران آقا و بانو در حوزۀ زن و خانواده می‌توانند در این رویداد علمی پژوهشی شرکت کنند.
 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کتاب سال بانوان مراجعه و یا با دبیرخانۀ این همایش به شماره ۳۲۱۱۲۴۸۶ – ۰۲۵ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612