کد خبر:35132
پ
n00348167-b

آخرین مهلت ارسال اثر به گردهمایی انجمن ترویج زبان فارسی

علاقه‌مندان به شرکت در هجدهمین گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی تا پایان مهر ماه فرصت دارند، متن کامل مقاله را ارسال کنند.

میراث مکتوب- علاقه‌مندان به شرکت در هجدهمین گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی تا پایان مهر ماه فرصت دارند، متن کامل مقاله را ارسال کنند.

گروه زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه شهید باهنر کرمان و گروه پژوهشی ادبیات و زبان‌ها در پژوهشکدۀ فرهنگ اسلام و ایران تحت نظارت انجمن ترویج زبان و ادب فارسی میزبان هجدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی هستند.

هدف از برگزاری این رویداد برداشتن گام‌های مؤثر در جهت  مبانی نظری متون ادبی و شناخت و معرفی شایسته این میراث فاخر به نسل‌های جوان و تعامل با اندیشه‌ها و نظریه‌های ادبی نوین است.

کمیته علمی این گردهمایی متشکل از ۷۰ نفر از استادان و صاحب‌نظران دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور است که فرایند ارزیابی و داوری مقالات علمی ارسال شده به سامانه گردهمایی را برعهده خواهند داشت.

این گردهمایی به صورت مجازی و نیمه حضوری جهت دانشوران و پژوهشگران از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه،  ۱۵ دی‌ماه زمان اعلام نتیجه داوری مقالات است و گردهمایی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612